неділю, 3 листопада 2013 р.

You Know Jack, Джек Керуак








***
Птахи співають
у темряві
- дощовий ранок

***
Низький жовтий
місяць над
тихий освітленим домом

***
Смак
Дощу
- чому клячіє\благає?

***
Одна квітка
на обриві
киває каньйону

***
Автобус на схід

Суспільство має гарні наміри, Бюрократія як друг
5 років тому - інші гніви інші втрати

Америка намагається контролюлвати непідконтрольні лісові пожежі, норов

неодмінна усмішка в неодмінному сні дітей неодмінного розуму

я весь граюся в американця
і зараз я буду жити добре-тихим життям

світ мав би бути зроблений для стопаків

Масляні
Ріки колючої Неваду

Я
Джейк Кекс
Паплюга
Пишу немов Блейк

Кінь невдоволений виглядом його
чудового вбрання
в пилу його ніжні
ніздрі
виробляють відразу

коти
не сердечні діти навпроти солодощів

Квітень
у Неваді - розслідує похмурого Чеєна де сторони конфлікту
в полях
соломи
ціляться по рогатій хужобій вождів індіанців
у диких головних вбраннях наливаючих через
отвір
у рівнині Вайомінгу
накликати поселенців
їсти більше пилу ніж було
зїдено в штатах від сходу на березі де вози роблять для страшних
рівнин
Of clazer vup

Saltry
поселенці
прагнуть надрочити Монгольське Море (я надто втомлений в Чеєні -
без сну 4 ночі вже ще й 2 попереду)

***
ТІНЯВИЙ БЛЮЗ

Історія людини
чинить мені нудоту
всередині, зовні
не знаю чому
щось таке кондиційне
і всепроговорене
має мене аж отак зачіпати

мені боляче
мені страшно
я хочу жити
я хочу вмерти
я не знаю
де повертати
в безодні
і коли
вирізати

жодна церква не сказала мені
жоден гуру не має для мене
поради
тіки камінь НюЙорка
і в каварні
ми чуємо
Сакс
Ой, мертвий Рубі
Вбитий пострілом
в 32
лунає як в старі часи
і бахнувся
пустий безголовий
убитий вчасно

і я бачу тіні
у танці до думи
в любові
тримаючи
міцно славні дупці
дівчат
у любому злягу
показують себе
у білій білизні
у відкритих вікнах
в надіях на гірше

я цього більше
не витримаю
якщо я не втримаю
моє мале позаду
для себе у себе

потім бувай
сансара
для мене
до того ж 
дівчата не настільки ж добрі
як виглядають
і Самаді
кращі
ніж ти думаєг
коли починає стукати
по голові
у гомоном
сяючим
янголів
в репеті

кажуть

ми чекали на тебе, джек
з самого ранку, джек
ти чого так довго
розважався у гармидерній кімнаті?
Незвични блиск
то краща частка
(пустоти
що я співаю)

Добре.
Все.
Несамовито.
Стоп.

---

Немає коментарів:

Дописати коментар