понеділок, 4 листопада 2013 р.

РІЧАРД БРОТІГАН

Річард Бротіган родивсь 1935го, а помер 1984го. Ось що про нього писав Гай Давенпорт: "Містер Бротіган розташовує своє письмо на барикаді, де здоровий глузд чинить спротив базіканню нісенітниць. І там він скаче із дивовижною дурістю длубаючись у носі. Але він ясно натякає на те, що в його негайному усуненні є дещиця здоровго глузду, з яким він не соромиться гратись. Він як Торо не може втримати безпристрасний вираз обличча."



***
У КАЛІФОРНІЙСЬКОМУ ТЕХНОЛОГІЧНОМУ ІНСТИТУТІ

Мені начхати наскільки розумними
ці чуваки є: мені нудно.

Весь день ллє немов з відра
і нічого робити.

***
30 ГРУДНЯ

о 1:03 пук
пахне як шлюб 
авокадо й рибячої голови.

Мені треба піднятися з ліжка
і записати це без
окулярів.

***
Швидка Хайку

Шмат перця зеленого
впав
з деревяної салатниці:
то й що?

***
Почуваюсь жахливо. Вона не
кохає мене і я блукаю
коло дому як швацька машина
що тільки-но закінчила пришивати
лайно до кришки сміттєвого баку

***
СПАРОВУВАННЯ СЛИНИ

Дівча в зеленій міні-
-спідниці, не дуже гарне, йде
по вулиці.

Бізнесмен зупинився, повернувся
подивитись на її задок,
який вигладає як запліснявілий\старий
Холодильник.

Зараз вже є 200,000,000 людей
у Америці.

***
Зірка Покеру

Ця зірка нагадує
гру в покер над
горами східного
Орегону.
Троє грають.
Всі вони пастухи.
Один з низ має дві пари,
інші не мають нічого.

***
ЛАТУКА ДЕТЕКТИВА

Три таці латуки детектива,
Імя й малюнок детектива
з лупою на боку
таці латуки,
виробляють хрест великий у людській уяві
й його жагу давати імена
речам у цьому світі.
Гадаю, я назву це місце Голгофою
і зроблю собі салат на вечерю.

***
САН ФРАНЦИСКО


цей вірш був знайдений написаним на паперовім пакеті Річардом Бротіганом у пральні Сан Франциско. Автор невідомий.

Випадково, ви вклали
свої гроші у мою
Машину (№4)
Випадково, я вклав
свої гроші у іншу
Машинку (№6)
Навмисно, я вклав
свій одяг у
пусту машину повну
води і без
одягу

Вона була самотньою.

***
Пігулька проти аварії на шахті Спрінггілл

Коли ти приймаєш свою пігульку
то це як аварія на шахті.
Я думаю про всіх людей
загублений в тобі.

***
Двоспального ліжка сон Шибениці

Проїжджаючи через
гарячу кашлату місцевість
у пізню осінь,
я побачив яструба
розіпятого на
огорожі із колючим дротом.

Гадаю, це щось на кшталт
реклами
іншим яструбам
зі сторінок 
провідних жіночих
журналів.

"Вона прекрасна,
але спаліть усі мапи
до вашого тіла.
Я не тут
з власного вибору"

Немає коментарів:

Дописати коментар