суботу, 23 листопада 2013 р.

Еррол Морріс - Повторний розгляд







1
Чому має сенс кусати руку, що годує.

1. Превентивний укус. Рука зобов'язана врешті решт зрадити. Краще ви її ніж вона вас. Пам'ятайте - кожна рука здатна на вияв чистої агресії.
2. Укус наввипередки. Рука готова зробити щось. Подивіться на неї. Вам треба захистити себе, чи не так?
3. Зберігає ясна.
4. Рука менш отруйна за їжу.
5. Добра на смак.
6. Чому б ні...?
---
2
Чому має сенс рити собі яму.

1. Це прекрасне місце для того щоби сховатись. Якщо вона недостатньо глибока - ви можете просто всунути туди свою голову.
2. Початок нової і, скоріш за все, вигідної дороги до Китаю. Неочікуваний прибуток.
3. Можливість отримати практичні знання у користуванні землепересувного обладнання (такого як лопата)
4. Виявляє ініціативу. Це набагато краще за очікування на те, що хтось вириє тобі яму.
5. Надає можливість зробити щось для себе. Ви витрачали більш ніж потрібно часу роблячи щось для інших...?
6. Практика прийняття рішень. Просто зробіть це як хочете без комітетних порад.
7. Туди можна покласти мертвого коня (див. наступний)
---
3
Чому має сенс бити мертвого коня.

1. Наглядний приклад для інших коней, які могли це побачити.
2. Вправи з аеробіки.
3. Кінь може бути не зовсім мертвим. (хіба не краще бути в безпеці ніж шкодувати?)
4. Це відбивка м'яса. (розм'якшує)
5. Кінь не може дати здачі.
6. Дає можливість розрадити напругу або тривогу. (І вам стає добре)

---
4
Чому має сенс мати альбатроса, що висить на шиї.

1. Це приховує химерні плямі від їства на сорочці.
---
5
Моховитість проти Немоховитості

Коли я був малим, мені казали: перекотиполе не може збирати мох.

Це було джерело незкінченного збентеження (для мене)

Моховитість - це добре чи погано? Щось має докладати зусиль для ставання моховитим чи немоховитим?

Що краще? Що каже нам приказка?

Роками я думав, що моховитість - то погано. Я думав, що варто докладати зусиль для ставання немоховитим, уникати моху. Якщо ти активний - якщо ти ведеш активне життя (у порівнянні із об'єктом таксидермії, скажімо - головою лося) - тоді вас ніколи не вкриє мох. З цього боку - мох - це як цвіль, зараза. Боже, не дай мені стати моховитим.

Але, до мого здивування, приказка може бути пояснена протилежно. Моховитись - то добре. Чи не варто докладати зусилля для того щоб стати моховитим? Більш моховитим. Найбільш моховитим. Ви маєте докладати зусилля для того щоб пустити коріння, влаштувати себе на місці - і потім, ви теж зможете стати моховитим. Мох є жаданим убранням. Боже, дозволь мені стати якомога моховитішим.

Але, деякі люди вивчили приказку і були навчені тому, що вона має означати. Не думаю, що я серед них. Мабуть, я не слухаю. Мабуть, я десь прочитав приказку, але ніхто мені її не пояснив. Але це не моя проблема. Інші теж страждають від цього безладдя. Чи мають позбутись цієї хибної думки. Я знаю це, бо спитав багатьох людей.

У всякому разі, чому ви думаєте, що моховитість то добре без когось, хто скаже, що це має сенс? Якщо ви прибули з Моховитої Планети, де мох є джерелом всього життя, де всі шанують мох. Не знаю.

І якщо вся мова така - всі слова, фрази і речення - означають протилежне тому, що ви думаєте вони означають? Або, все навіть гірше. Всі слова, фрази і речення означають щось відмінне від того, що ви думаєте вони означають?
---
6
Неіснування б-га.

Чи всі ознайомлені з онтологічний доказом існування б-га від Ансельма Кентерберійського? В мене з ним проблема. Доказ Ансельма обертається довкола віри у те, що те, що дійсно існує більше за те, що існує тільки у розумі. Вибачте, але я не згодний. Порівняйте. Назвемо це Морріс проти Ансельма.

1. Б-г - досконалий.

2. Існування є недосконалістю. (це походить від очевидного принципу: Краще не існувати ніж існувати.)

3. Отже, б-га не існує.

Немає коментарів:

Дописати коментар