неділю, 23 березня 2014 р.

LINTON KWESI JOHNSON




1
Лист Сонні
(Проти-підозрий вірш)

Тюрма Брікстон
Джебб Авеню
Південно-західний Лондон
Англія

Люба мамо,
Драстуйте,
Сподіваюсь
Коли ці рядки дійдуть до вас
то знайдуть вас у доброму дусі.

Мамо,
не знаю як вам це сказати
бо я пообіцяв
подбати про малого Джима
і піклуватись про нього з усіх сил

Мамо,
я старався
але жовно
шкода вам це казати
Малий бідний Джим попав під арешт

То був ржач пориву овва
коли всі просто метушились
ми йшли додому ввечері
я й Джим стояли
і чекали на автобус
коли раптом
мусоровіз підтягнувсь

звідти стриба мусор
із кийком
і йде до мене й Джима

у нього хутро стало дибки на Джима
каже "підеш з нами"
Джим каже "відчепися"
бо він йому
не по зубах
навіть здуру
Джим почав смикатись
Мусора почали сміхатись

Мамо,
чи мона вам розказать, шо вони зробили з Джимом
Мамо,
чи мона вам розказать, шо вони зробили з ним:

вони йобнули його в живіт
і він став желе
вони лупць у спину
і по ребрах до пюре
вони стус по голові
але та жостка як оливо
вони буцнули тестикулі
і ті пішли текти

Мамо,
я не розумію їх
але нічого не робить не міг:

Тому я захуярив одному у око
і він почав ридати
я жахнув другого по роту
і він кричати став
я бахнув третього в гомілку
і він крутитись став
я чухрай йому в щелепу 
і він впав у сміттєтацю

вкрай гурко
вмер

Мамо,
і ще один коп прийшов
і я копнув його
вони висловили Джиму підозру
Вони звинувачують його у вбивстві

Мамо,
не бійся
не вар'юй
не будь сумовитою
май завзяття
до відповіді

Я лишаюсь
твоїм сином
Сонні

***


Немає коментарів:

Дописати коментар