четвер, 13 березня 2014 р.

Стівен Крейн







1
Якщо є свідок мого малого життя
Моїх малих поневірянь й зусиль
- він бачить дурня
Богам негарно погрожувати дурням

2
Я зустрів провидця
Він тримав у руках
Мудру книгу
"Пане" звернувся до нього
"Дайте почитати"
"Дитя-" він почав
"Пане" кажу
"Не думайте про мене як дитя
Бо я вже знаю дуже з 
того, що ви тримаєте в руках.
Дуже-дуже"

Він посміхнувся
і відкрив книгу
і тримав переді мною
Дивно, що я так раптом осліп

3
У пустелі
я бачив створіння, голе, дике
воно блукає світом
з серцем в руках
- з'їло його
Я спитав "чи добре воно, друже?"
"Воно гірке-гірке" він відповів
"Але мені подобається
бо гірке
і бо то моє серце"

4
Я бачив чоловіка, який гнався за горизонтом
Знов і знов біжав
Я причепився до нього
"Це марно" кажу
"У тебе ніколи не-"

"Ти брешеш" він крикнув
і далі побіг

5
Я стояв на вишині
і бачив внизу багато бісів
- вони бігали-плигали
грішно бенкетували
Один з них вгору глянув, шкірить зуби,
каже "Комраде-брате!"

6
Був у пітьмі
слів своїх не бачив
бажань своїх не відав
а потім було величезне світло

"Пусти знов в темряву мене"

7
Людина каже всесвіту
"Я є"
"Щоправда" всесвіт відповів
"Цей факт не утворив в мені
відчуття зобов'язання"

Немає коментарів:

Дописати коментар