середу, 2 липня 2014 р.

LORINE NIEDECKER



Праця поета

Дідо
радив мені:
вивчи справу

Я навчилася
сидіти за столом
і бути зібраною

нема дозвілля
від цієї
зібраності

***
ТРАДИЦІЯ

1
Хімік створює
нахабне
зближення:
Життя
твоє буде покінчено
Сонце

2
Час зайнятись садом
перед
смертю - 
зустріти
мого компостера
доглядальника
за кладовищем

***
Споглядаючи за тан-\цівниками на ковзанах

Десять тисяч жінок
і я
єдина
в чоботах

Життя танок:
Вони зустрілися
він тримає її ноги
нагорі

***
Банки попкорну обгортка
до стіни
перед діркою
зім'ята
щоб холод
не прокрався

***
дика й мінлива\хвиляста подія
ситцює за вікном

була революція...
Адамс

до пані Абігейл Сміт:
Ти маєш вади

Ти опускає голову
немов очерет

ти читаєш, ти пишеш, ти думаєш
але я п'ю Мадеру

тобі
і кладеш ногу на ногу

коли сідаєш
(пізніше:)

Як діти?
Якщо буде небезпечно - тікайте до лісу

вічнозелене, вічнозелене
які вірні твої гілки


***
Друже дерево
я тебе спиляла
але я маю зважати на
свого старого друга
сонце

***

Немає коментарів:

Дописати коментар